Serwis

Wszystkim klientom zapewniamy fachową opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną, w ramach których oferujemy regularne przeglądy, usuwanie usterek oraz konsultacje telefoniczne.
Przestoje eksploatacyjne powodują wymierne straty finansowe – dlatego też w naszej firmie przykładamy najwyższą wagę do niezawodności naszych urządzeń – zarówno podczas okresu gwarancji, jak i w okresie pogwarancyjnym.
Szanowni klienci, prosimy o zapoznanie się z procedurą zgłaszania awarii gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych. Wszystkie dostępne dokumenty znajdziecie Państwo na naszej stronie. W przypadku niejasności prosimy o kontakt z działem serwisu:

+48 41 263 35 83

+48 501 495 550

serwis@aspera.com.pl

Procedura zgłaszania awarii

W przypadku jeżeli Twoje urządzenie reklamowe uległo awarii pobierz z naszej strony formularz Zgłoszenia serwisowego. Link do pobrania znajduje się poniżej. Zlecenie możesz otrzymać również faksem, lub e-mailem, kontaktując się z działem serwisu ASPERA pod numerem: +48 041 263 35 83

Zlecenie Naprawy Serwisowej zawiera informacje ułatwiające nam szybkie wykonanie zlecenia. Prosimy o opisanie w zleceniu objawów uszkodzenia, oraz informacji jaka część została uszkodzona, jeżeli są Państwo w stanie to stwierdzić.

Zgłoszenie prosimy wysłać na adres e-mailowy, lub faks, które podane są powyżej. Zlecenie musi zawierać czytelny podpis osoby upoważnionej oraz pieczątkę firmową.

Osoba przyjmująca zgłoszenie odeśle do Państwa Zlecenie Naprawy Serwisowej uzupełnione o informacje, jaki numer zlecenie posiada u nas w systemie, oraz kiedy serwisant przyjedzie usunąć usterkę.