
Tuningujemy myjnię – od czego zacząć?
Wszystkie nowo budowane obiekty startują już z miejsca, gdzie istnieje możliwość wyboru zarówno nowoczesnej technologii jak też z wielu sprawdzonych projektów.
A co, jeśli Twoja myjnia ma już lata świetności za sobą? Jak masz sobie poradzić z konkurencją, która urosła w Twojej okolicy? Nie martw się, mamy na to rozwiązanie!
Chcesz wykorzystać pełen potencjał swojej myjni? Zrób analizę słabych i mocnych stron swojej myjni w porównaniu z konkurencją. W pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę jeśli chodzi o aspekty wizualne na:
Przegrody stanowisk – banery
To największa powierzchnia reklamowa na Twojej myjni. Sprawdź, czy banery są aktualne pod względem merytorycznym. Czy instrukcja użytkowania jest adekwatna do rzeczywistości? Jeśli miały miejsce modernizacje myjni polegające na dołożeniu programów dodatkowych np. „aktywna piana”, ” szczotka”, „oprysk felg”, inne rodzaje płatności – te informacje powinny być w wyraźny sposób umieszczone na instrukcji użytkowania na banerze. Sprawdź czy banery nie są „wypłowiałe” czy postrzępione. Sprawdź czy grafiki na banerach są atrakcyjne wizualnie, czy mają moc przyciągania miłośników motoryzacji…
Jeśli chcesz możesz wybrać jeden z naszych wzorów banerów na myjnie, lub skontaktować się bezpośrednio z naszą firmą, a wykonamy indywidualny wzór.
Attyka
Najbardziej widoczny element reklamowy myjni. Najprościej to pas okalający całą wiatę. Ten element daję na prawdę sporo możliwości aranżacji tej przestrzeni reklamowej. Z uwagi na trudne warunki panujące na myjni, wykonywany jest najczęściej z materiałów odpornych na korozję, chemię, skoki temperatur, silne nasłonecznienie. Elementy podświetlane wymagają najwyższych standardów, by cieszyły długotrwałą bezawaryjną pracą.
Zabudowy słupów
- Oświetlenie obrysowe
- Oświetlenie stanowisk
- Oznakowanie kierunkowe
itd.
Sorry, the comment form is closed at this time.