Jak zwiększyć liczbę klientów na myjni bezdotykowej?

Jak zwiększyć liczbę klientów na myjni bezdotykowej?

Najpopularniejszy sposób mycia samochodów w Europie to myjnia bezdotykowa. Takie mycie jest ekonomiczne, sprawne i ekologiczne, a dla niektórych kierowców wręcz jest rytuałem dbania o własny samochód.

Dla inwestorów myjnia bezdotykowa jest atrakcyjnym sposobem na biznes, gdyż jest prosta w budowie i cieszy się sporą popularnością wśród kierowców. Pozostaje tylko jedna kwestia, tak ważna dla każdego przedsiębiorcy — zwrot z inwestycji i zyski. Co należy zrobić, aby je zwiększyć?

Czy Twoja myjnia ma potencjał pod rozbudowę o kolejne stanowisko?

Im więcej stanowisk, tym droższa inwestycja, ale bardziej rentowna jest myjnia. Kierowcy liczą na ekspresowe mycie, więc kolejka przed myjnią to powód, dla którego mogą zrezygnować z usługi. Doświadczeni właściciele myjni sugerują, że sześć stanowisk to optymalna liczbą stanowisk dla myjni w dużym mieście. W mniejszej miejscowości sprawdzą się również mini-myjnie na 2-3 stanowiska.

 Zastanów się czy w pełni wykorzystujesz potencjał swojej myjni?

Dążymy do tego, by każde stanowisko było w eksploatacji przez całą dobę. Godziny nocne z ewidentnych przyczyn są mało popularne, a postój nas kosztuje. Marketing może zmienić sytuację! Promocja typu “happy hours”, czyli rabat w godzinach nocnych i porannych to sposób na rozładowanie kolejek na myjni w ciągu dnia i eksploatowanie stanowisk nocą. Lepiej mniejszy zysk niż zerowy.

Czy zrobiłeś coś dla Twoich stałych klientów?

Karta stałego klienta utworzy grupę stałych klientów, regularnie korzystających z usług myjni. Nawet 20% zniżki przy powracających klientach mogą być korzystne dla Twojego biznesu i zwiększą zyski w skali roku. Kolejny i bardzo ważny powód, by wprowadzić taką kartę — ochroną Twojej bazy klientów na wypadek pojawienia się w okolicy konkurenta. System lojalnościowy przywiązuje klientów do usług konkretnej myjni i gwarantuje lojalność nawet w przypadku podwyżki cen.

Atrakcyjny wygląd myjni

Już wspomnieliśmy o tym, że bezdotykowe mycie jest ulubionym rytuałem wielu kierowców. Kiedyś było sposobem na oszczędności, obecnie jest elementem wyrazem dbałości o dobrą kondycję lakieru swojego auta. Dziś na myjni bezdotykowej zobaczymy nawet samochody luksusowe. Samodzielny dobór programu mycia, błysk czystego samochodu – wszystko to sprawia przyjemność.

Co przyciąga kierowców i miłośników aut? Oczywiście sam proces mycia, ale również atrakcyjny wygląd myjni. Nowoczesny design myjni bezdotykowej sprawia, że mycie samochodu zamienia się w przyjemne zajęcie. Stylowe i nowoczesne kształty, kolory,  iluminacje myjni tworzą wyjątkowy klimat i przyciągają miłośników motoryzacji.

Reklama zewnętrzna

Myjnia to usługa skierowana wyłącznie na rynek lokalny. Twoi potencjalni klienci pracują/ mieszkają na ściśle określonym obszarze i istnieje świetny sposób, by poinformować każdego z nich o istniejącej w okolicy myjni. Usytuowanie atrakcyjnego wizualnie obiektu w pobliżu ciągów komunikacyjnych, dużych skupisk ludzkich, centrów handlowych itp.  samoistnie napędza koniunkturę. W innym przypadku, gdy myjnia ulokowana jest na uboczu, wskazanym jest zainstalowanie dodatkowych znaków kierunkowych i informacyjnych. Jak możesz to zrealizować? Skorzystać z możliwości reklamy zewnętrznej! Podświetlany pylon reklamowy idealnie spełni te funkcje! Regularne przypomnienie o sobie dodatkowo pobudzi do skorzystania z usługi.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Porozmawiamy?